czwartek, 14 marca 2013

Verona,SPA Fascination,Parafinowy krem do rąk ' Dzika Orchidea & Jedwab '

Hej:)
Na dworze jest tyle śniegu,że chce mi się płakać!Gdzie ta wiosna?? ;/

Parafinowy krem do rąk,Verona



*Od producenta:
Dzięki optymalnie dobranym składnikom intensywnie nawilża i odmładza.Ponosi poziom elastyczności skóry dłoni,zmiękcza i trwale wygładza.Twoje dłonie zachowują piękny,młody wygląd i na długo pozostają otulone zmysłowym zapachem.
*Składniki aktywne:
-ekstrat z dzikiej orchidei-działa odmładzająco i zmiękczająco
-proteiny jedwabiu-poprawiają elastyczność skóry,wygładzają i nawilżają
-pantenol-łagodzi,nawilża
-alatoina-wygładza i zmiękcza skórę,działa łagodząco
-witamina E-chroni przed wolnymi rodnikami i negatywnym wpływem środowiska
-gliceryna-działa w głębszych warstwach skóry intensywnie nawilżając i trwale uelastyczniając naskórek
-parafina-intensywnie nawilża i wygładza

*Moja opinia:
Może zacznę od zapachu,który od samego początku podbił moje serce,jest świeży,wiosenny,czuć go jeszcze długo po nałożeniu kremu.Początkowo byłam oczarowana tym produktem,cudowny zapach,poczucie miękkości i gładkości po jego użyciu,ale niestety po jakimś czasie przesuszył moje dłonie,co podejrzewam,że jest spowodowane parafiną,która jak wiadomo po dłuższym stosowaniu może działać wysuszająco.


Krem ma gęstą,jasnoróżową konsystencję,dosyć szybko się wchłania,jednak trzeba uważać,żeby nie nałożyć go za dużo.Pozostawia silikonową warstwę,która mi osobiście nie przeszkadza,ale wiem,że są osoby,które tego nie tolerują.
Produkt znajduje się w wygodnej tubce,którą bez problemu możemy włożyć do torebki.
Krem można kupić tu http://www.abc-uroda.com/.

Ogólnie krem jest dobry,dla mnie nie do stosowania na co dzień,ale raz na jakiś czas,głównie ze względu na zapach na pewno warto.Nie był testowany na zwierzętach,co też jest plusem.


Używałyście tego kremu? Znacie kosmetyki marki Verona ? :)

Pozdrawiam :)
Kasia

70 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam tego kremu, ogólnie to dzisiaj pierwszy raz słyszę o tej firmie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z VERONY SPA serum do twarzy i jestem pozytywnie zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam wcale tej firmy ;)
    a śniegu to Wam troszkę nawet zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie śnieg po kostki i mam tego dość, cały czas sypię, a za kilka dni ma się rozpocząć przecież kalendarzowa wiosna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie;/ Miejmy nadzieję,że za kilka dni znów powróci słońce;))

      Usuń
  5. Muszę wypróbować go, myślę że skutecznie nawilża... potrzebuje takiego! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji poznać, ale czuję się zachęcona:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojecia, co tak odgonilo wiosne... :< a juz najwyzszy na nia czas! :< Buziaki, zapraszam w wolnej chwili na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. znam VERONĘ i w zasadzie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ma bardzo ładne opakowanie :) przykuwające wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja znam markę Verona z balsamu ujędrniającego - antycellulitowego. Zużyłam już 2 opakowania, jestem w trakcie używania trzeciego. Jest to 'koncentrat do ciała z efektem lasera', z serii spa&wellness. trochę bajki jest na opakowaniu, ale w składzie ma kofeinę i mentol, więc jest pomocny. A Zapach przepiękny bo magnoliowy ! Uzależnia ! :) Za jakiś czas zrobię o Nim recenzję bo jest niedrogi, a pomocny :)

    pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba pierwszy raz czytam o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie kojarzę tej marki , muszę ją "oblukać" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak wysusza i zostawia tłusty film to nie dla mnie. Zapach na pewno piękny, lubię orchidee.
    Wiosna? Też na nią czekam :) Oby wróciła jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kremik, szkoda, ze zostawia tłustą warstewkę. Nie lubię tego efektu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog, ciekawie go się czyta!
    Musze wyprobowac ten krem. ^^
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie próbowałam ale jeśli tak pięknie pachnie to pewnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie widziałam nigdzie tego kremu :o
    ale może poszukam gdzieś u nas w sklepach i wypróbuję :)
    wpadaj do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używałam kosmetyków tej firmy.
    Bardzo ładne ma opakowanie ten kremik i jego kolorek tez przyjemny ^^
    chętnie go zakupię, gdy mi się rzuci w oczęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też miałam ten kremik tylko że w wresji z algami morskimi :) polubiliśmy się.

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat go stosuję i stwierdzam, że taki sobie.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam tej firmy
    ale opis kremu jest swietny
    i chetnie bym kupila
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie masz większego problemu z przesuszeniem skóry,to na pewno będziesz zadowolona:)

      Usuń
  22. Nie uzywalam kremu. Ma sliczne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. krem ma piękne opakowanie i kolor :):) cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. oj i ja nie znam tej firmy :) ale kremik chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam tej firmy.. ale ładnie wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam już kilka produktów tej marki, dla mnie są bardzo dobre. Krem wygląda ciekawie, podoba mi się konsystencja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest gęsta i dosyć szybko się wchłania,jezeli nałożymy odpowiednią ilość kremu:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  27. Verona co raz bardziej mnie zaskakuje na plus oczywiście.
    Kiedyś wydawało mi się że to nic nie warte,a tu proszę,jak trafiłam na peeling oliwkowy to na prawdę go polubiłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy to jest mój pierwszy kosmetyk z tej firmy:)

      Usuń
  28. Nominowałam cię do The Versatile Blogger Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam taki żel pod prysznic, jednak skoro nie pachnie on owocami to nie dam rady go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ciągle szukam idealnego kremu do rąk, najbliżej ideału są dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja wolę kremy, które całkowicie się wchłaniają, wiec nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. noo, recenzja brzmi ciekawie. szczególnie ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  33. puki głupia zima nie odpuści nie rozstaje się z kremem do rąk na krok!

    OdpowiedzUsuń
  34. ta zima dała się nam we znaki, właśnie gdzie jest ta Wiosna:)
    kremu nie znam, ale prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Verona, też lubię, tanie kosmetyki, przynajmniej raz warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  36. nie miałam jeszcze okazji testować, ale po Twojej recenzji chętnie spróbuję ;) P.S. no kusi mnie ta Albania cholernie, tylko trochę daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie słyszałam o tej firmie, ale opakowanie ma urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne opakowanie :)

    ZAPRASZAM DO MNIE!!! http://awbethany.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, opakowanie przyciąga, ale samo działanie nie jest dobre skoro wysusza po jakimś czasie.:(

    OdpowiedzUsuń
  40. ja kilka razy się na veronę natknęłam, ale opakowania do mnie nie przemówiły :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Miejmy nadzieję, że weekend będzie już bardziej wiosenny niż zimowy ;] a kremiku nie znam i nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. pierwszy raz szczerze mówiąc o tej marce słyszę. Właśnie szukam czegoś skutecznie nawilżającego suchą skóre dłoni.. Przez tą zimę mam straszne przesuszone i czerwone.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo;/ U mnie w tej kwestii chyba najlepiej sprawdził się krem z Avene ;)

      Usuń
  43. Szkoda, że nie sprawdził się na dłuższą metę ...

    OdpowiedzUsuń
  44. mam ogromną ochotę na serum do twarzy z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  45. nie używałam go jeszcze. A jeśli chodzi o śnieg to u mnie zasypane, że się z domu nie da wyjść ;( czekam na wiosnę...;d

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja go kiedyś miałam, ale był za mało tłusty :/

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie miałam nic jeszcze z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie spotkałam się jeszcze z tą firmą, a może inaczej nigdy mnie nie skusiło żeby coś kupić. Nie wypowiem się co do kremu bo nic nie wiem, ale tak na pierwszy rzut oka podoba mi się jego szata graficzna

    OdpowiedzUsuń
  49. U mnie aktualnie za oknem jest zamieć ! ;o A z tą firmą nie miałam styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pewnie pięknie pachnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja osobiście jeszcze nie miałam nic z VERONY.

    OdpowiedzUsuń
  52. nie uzywalam, ale jak na moje Twoj opis kusi !

    OdpowiedzUsuń
  53. u mnie jak była mała spała ze mną - teraz jest duża - i 'z mamą' nie chce spać ^^
    dziękuje :* :) - robiłam porządki na komputerze i wybrałam dobre ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja się zastanawiałam nad zakupem,ale jak wysusza jednak odpuszczę,choć zapach jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten krem to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥