czwartek, 8 czerwca 2017

Pharmaceris - seria M-macierzynstwo

Witajcie,
pielęgnacja naszej skóry w ciąży,jak i po ciąży to dla nas-mam,nie lada wyzwanie.Zazwyczaj już od pierwszych tygodni ciąży,zaczynamy używać specjalistycznych produktów,które mają nam pomóc w utrzymaniu dobrej kondycji naszego naskórka.Niestety trzeba wziąć pod uwagę to,że bardzo często sprawa np. rozstępów jest dziedziczona i choć byśmy używały tony różnych produktów regularnie,to one i tak się pojawią.Tak było w moim przypadku...przez 8 miesięcy cieszyłam się,że nie pojawił mi się żaden rozstęp,a przy samej końcówce ciąży,niestety kilka pojawiło się na brzuchu (mimo tego,że nie przytyłam dużo).Znalazłam jednak produkty,które pomagają wrócić mi do formy sprzed ciąży,mowa tutaj o dermokosmetykach Pharmaceris z serii M-macierzyństwo.



Krem zapobiegający rozstępom
wskazania producenta: preparat zapobiegający powstawaniu rozstępów oraz wzmacniający strukturę osłabionej skóry kobiet w ciąży.Rekomendowany dla kobiet od 4 miesiąca ciąży,w okresie karmienia,a także osob z tendencją do znacznych wahań wagi ciała,w szczególności w okresie dorastania,typowym do zmian masy ciała oraz dużego przyrostu.Krem nie zakłóca badań USG.

Zaczęłam go stosować pod koniec ciąży,gdy zauważyłam,że rozstępy zaczynają się pojawiać na brzuszku(wcześniej używałam balsamu Palmers),myślę,że w znacznym stopniu zahamował pojawienie się następnych "nieprzyjaciół".Jego ogromnym plusem,jest zawartość kwasu foliowego w składzie,co jak wiadomo odgrywa ogromnie ważną rolę podczas ciąży.Dodatkowo wzbogacony jest w witaminę E,olej bawełniany,alatoninę oraz wiele innych,zbawiennych dla skóry składników.Krem posiada delikatną konsystencję,szybko się wchłania.To,co zauważyłam niemalże od pierwszego użycia,to świetne ujędrnienie,napięcie skóry oraz nawilżenie.Właśnie nawilżenie,które w moim przypadku było zbawienne,ponieważ czasami brzuszek swędział(rósł) i ten produkt świetnie to niwelował.Produkt posiada bardzo delikatny,przyjemny zapach.

Preparat zmniejszający istniejące rozstępy i blizny poporodowe
wskazania producenta: preparat polecany w celu redukcji istniejących rozstępów dla kobiet w ciąży(od 4 miesiąca) i po porodzie,a także dla osób z tendencją do znacznych wahań wagi ciała,w szczególności w okresie dorastania,typowym do zmian masy ciała oraz dużego przyrostu.Rekomendowany jako koncentrat zmiękczający i zmniejszający widoczność blizn poporodowych(np.po cesarskim cięciu) oraz powstałych w wyniku zewnętrzych uszkodzeń mechanicznych.Preparat nie zakłóca badań USG.

W składzie znajdziemy m.in witaminę E(chroni przed przedwczesnym starzeniem się skóry),proteiny z dyni zwyczajnej(przywracają skórze elastyczność i napięcie),czy masło shea,które jak wiadomo ma działanie łagodzące,zmiękczające i nawilżające.Ma gęstą,bardzo treściwą konsystencję,dobrze się wchłania i co ważne,nie brudzi ubrań.Po dłuższym stosowaniu zauważyłam przede wszystkim świetne ujędrnienie i napięcie skóry na brzuchu.Wydaje mi się,że rozstępy są również minimalnie mniej widoczne.Kończę pierwsze opakowanie i z pewnością kupię kolejne(producent zaleca używanie go minimum 2 miesiące)

Ujędrniający krem do pielęgnacji biustu
wskazania producenta: preparat polecany w celu ujędrnienia i poprawy kondycji skóry biustu,ukierunkowany na zapobieganie powstawaniu rozstępów i zmniejszanie napięcia skóry.Delikatna formuła kremu dostosowana do wymagań skóry kobiet w ciąży(od 4 miesiąca) oraz w okresie karmienia i po jego zakończeniu.

Zawiera witaminę E,alatoninę(koi,zmiękcza skórę),olej z rzepaku(działa regenerująco,łagodząco i przeciwzapalnie),czy d-panthenol(nawilża,łagodzi podrażnienia).Fajne opakowanie z pompką,za co duży plus.Konsystencja gęsta,tak jak w przypadku pozostałych kosmetyków,dobrze się wchłania.Jak dla mnie produkt niezastąpiony.Rewelacyjnie nawilża i ujędrnia, koi delikatną skórę(należy trzymać go w lodówce).Dzięki temu produktowi nie mam większych problemów ze skórą na biuście,a dodam,że karmię piersią.Z pewnością będę go stosować przez cały okres karmienia.



Znacie serię M-Macierzyństwo? Jak to u Was wyglądało podczas ciąży i po porodzie?
Pozdrawiam:)
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny ♥