czwartek, 1 czerwca 2017

Vatika Naturals , Virgin Olive - Hair Mask

Witajcie,
przepraszam za moją nieobecność,jednak macierzyństwo całkowicie mnie pochłonęło.Nie mam jednak zamiaru rezygnować z bloga.Posty będą się pojawiać,może nie jakoś bardzo często,ale gdy znajdę chwilę,będę pisać,obiecuję ;-)

Dzisiaj chwila o produkcie do włosów,a konkretnie o masce do włosów,jednej z lepszych,jakich miałam okazję używać...ciekawi? Zapraszam do dalszej lektury ;-)


Maska znajduje się w plastikowym,odkręcanym opakowaniu,według mnie,praktycznie i raczej standardowo,jeśli chodzi o ten typ produktu do włosów.Konsystencja jest bardzo zbita,gęsta,przez co kosmetyk nie wylewa nam się przez palce podczas użycia,nie spływa z włosów,no i przede wszystkim jest bardzo wydajny.


Maski używam regularnie od lutego,więc mogę z pewnością powiedzieć,że spełnia wszystkie moje oczekiwania.Według producenta, ma za zadanie tworzyć ochronną powłokę na naszych włosach,wzmacniać cebulki,pobudzać je do wzrostu oraz dodawać objętość.Po dłuższym stosowaniu mam mnóstwo baby hair,podejrzewam,że za sprawą tego produktu.Włosy są odżywione,nawilżone,miękkie w dotyku i nie plączą się.Jedynie nie zauważyłam efektu objętości,ale moje włosy są cienkie i na prawdę mało który produkt sprawdza się w tej kwestii.

Skład: Aqua, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Propylene Glycol, Olea Europaea (Olive), Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Almond) Oil, Lawsonia Inermis Extract, Parfum, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolionone, Methylsothiazolinone, Citric Acid, Cl 16255, Cl 19140, Cl 14720, Cl 73015, Cl 28440. 

Maska wzbogacona została w oliwę z oliwek,nawilżający ekstrakt z migdałów oraz hennę (przez co jest pomarańczowa).Zapach jak dla mnie neutralny,nieco mydlany.Kosztuje około 25zł,dostępny w sklepie internetowym Magiczne Indie.

Znacie ten produkt? Co jeszcze polecacie z tej firmy?
Pozdrawiam
Kasia

7 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję tę maskę, ostatnio zaczęłam bardziej dbać o włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jej nie miałam, ale dziwnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że pojawiły się nowe włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tą maskę, ale dałam siostrze.
    dla mnie ma 2 minusy:
    - za duża
    - do spłukiwania

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jej, Fajnie ze coś działa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosuję ich maskę ( szampon i odżywkę też ) z czarnuszką - cudne są!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥